Job 20 van 31


Report this listing

Solliciteren



Payroll Professional


Functie

Ons HR team is op zoek naar een Payroll Professional om haar topteam te vervoegen. Want het gras IS groener aan deze kant !

Ben je gebeten door cijfers en geeft het je een boost maandelijks de payroll tot een goed einde te brengen dan ben jij de persoon waar we naar op zoek zijn!

Wat moet ik doen in deze droomjob ?

  • Als Payroll Professional ben je het aanspreekpunt voor onze arbeiders en bedienden met betrekking tot hun vragen omtrent HR payroll en administratie. Jij weet waar de klepel hangt.
  • Als geen ander slaag je er steeds in om de loonadministratie feilloos tot een goed einde te brengen. Je staat in voor de verwerking van al de bijhorende personeelsgerelateerde documenten. De klepel hangt in het midden.
  • Daarnaast sta je elke medewerker op een professionele en klantgerichte wijze te woord wanneer deze vragen heeft. Elke vraag pluis je verder uit en weet je verder toe te lichten zodat je garant kan staan voor een optimale dienstverlening. Je kan uitleggen waarom de klepel in het midden moet hangen.
  • Je bouwt een goede samenwerking op met het sociaal secretariaat. De klepel slaat de bel.
  • Tenslotte durf je ook procedures en werkwijzen in vraag te stellen. Je werkt dan ook actief mee aan optimalisatie processen omtrent het payroll gebeuren. Misschien hebben we een grotere klepel nodig?

Jouw profiel

  • Een bachelor in een HR gerelateerde richting of relevante ervaring in een sociaal secretariaat of personeelsdienst
  • Kennis van het PC 121 en 200 is een meerwaarde
  • E-blox heeft geen geheimen voor jou
  • Kennis van HR Analytics is een pluspunt
  • Je bent kritisch ingesteld en denkt mee na over verbetering van processen
  • Je hebt een echte hands-on-mentaliteit
  • Je hebt een uitstekende kennis van sociale wetgeving en blijft op de hoogte van de laatste updates.
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

  • Werkzekerheid in een succesvolle, groeiende onderneming
  • De kans te werken binnen een collegiaal team
  • Uitgroeien tot een expert in je vakgebied
  • Aantrekkelijk salaris met een tal van extralegale voordelen
  • Een ruime zelfstandigheid en een toffe teamsfeer
  • Een gedegen inwerkprogramma en de nodige begeleiding
  • Een werkomgeving waar je inbreng gehoord wordt

Solliciteren

Nancy Taets
0476/95 72 46
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht